emmaterese

- en dagboksblogg -

Kompisbesök

Publicerad 2013-04-01 15:42:00 i Allmänt

Idag drog Harry och jag till Resmo för att hälsa på fina E och hennes lilla S. S är född nio dagar innan Harry och det är så roligt att se dem utvecklas tillsammans. Vi lagade lunch och fikade efter det och hade det alldeles förträffligt trevligt - som vanligt!
 
Det är väldigt roligt att vi är ett gäng mammor från föräldragruppen som träffas ofta och kan dela erfarenheter om bebisarna och om livet i stort. Är jag nere eller trött så mår jag alltid bättre efter att ha träffat de härliga människorna!
 
På onsdag ska vi börja med en bokcirkel och första boken handlar om bebisar och sömn. Ganska passande nu när Knoen bestämt sig för att gå upp vid halv fem nästan varje morgon. Suck. Och nej - det hjälper inte att lägga honom senare på kvällen, det resulterar bara i skrikfest.
 
Jag opererades förresten för nästan två veckor sedan. Hade ett rätt stort bråck i magen efter operationen i somras så de var tvungna att gå in och lägga dit ett nät så att tarmarna skulle hålla sig på insidan av bukhinnan. Operationen gick bra och jag ska ta bort agrafferna imorgon.
 
Hejs
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-04-01 16:25:36

Låter som en bra utflykt!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela