emmaterese

- en dagboksblogg -

Det är mycket nu...

Publicerad 2008-04-02 21:25:02 i Allmänt

Vi flyttade igår! Vi hämtade släpet klockan 0800 och kom i säng sexton timmar senare. Vi var väldigt trötta men lyckliga över att äntligen ha fått flytta in i vår finfina lägenhet. Den är verkligen kanonfin och när vi fått lite snabbare internet hit så ska jag ta bilder och lägga ut här så att ni får se.

Just nu är jag precis hemkommen från jobbet där jag pratat el och elavtal hela eftermiddagen och kvällen. Det är ett roligt jobb när man får hjälpa folk men lite mindre roligt när kunderna beter sig illa. Jag är helt slut i huvudet efter ett arbetspass och det sista man vill är att prata i telefon ;).

Som sagt, det är mycket nu och bloggen kommer att uppdateras lite då och då.. när jag orkar.

Annars mår jag bra, förresten..

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-04-03 17:46:14

Lång dag lev det för er. Väntar spänt på bilder.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela