emmaterese

- en dagboksblogg -

Måndag 21.02

Publicerad 2008-05-26 21:06:31 i Allmänt

Jag såg på tv nyss. Det handlade bland annat om en man som samlade allt sitt bajs och kiss i flaskor och färghinkar. Jag är väldigt glad över att jag inte är en samlar-typ. Bläääääsch...

Ikväll är jag en tia på tröttskalan och jag längtar till min säng. Jag jobbade idag och ska jobba imorgon också. Fick veta att jag får jobba på skolan även i sommar vilket är skönt då jag egentligen inte var så sugen på att involvera mig i ett nytt jobb. Det är på förskolan jag trivs och givetvis är jag glad över att jag får vara där under sommaren också.

Mina Harry Potter-lakan ropar på mig så jag avslutar här. Det finns inte så mycket mer att berätta faktiskt mer än att jag mår bra och är väldigt nöjd och tillfreds med tillvaron just nu.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-26 21:46:35

Till jobbet förståss!

Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela