emmaterese

- en dagboksblogg -

Söndag 17.34

Publicerad 2008-05-25 17:38:20 i Allmänt

Vi kom tillbaka till kalmar för ungefär fem timmar sedan. Vi blev hämtade på stationen av G och M och väl tillbaka i lägenheten lagade G en mycket god middag till oss alla - lyx! Nu har de åkt hem, sambon är iväg på rollspel och jag är superdupertrött. Helgen har varit mycket trevlig och det var roligt på släktkalaset igår. Vi åkte hem rätt tidigt och det kändes lagom, vi såg på eurovision song contest och sen var det sovdags. Det var givetvis underbart roligt att träffa mina fina syskonbarn och min syster. Evelina är så stor och förståndig och Hannes är en sådan söt och fin liten plutt. Nu hoppas jag att mamma och pappa kan komma och hälsa på någon gång snart och sen blir det Hultsfredsresa nästa gång till festivalen. Det ska bli såååå skönt att sova i mina egen säng i natt! Jag ska ta med min egna kudde nästa gång jag åker hem för jag har sovit väldigt dåligt hela helgen. Imorgon är det jobb som gäller och det ska, som vanligt, bli skoj.

Nu måste jag vila..

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-05-25 19:49:46

Det blir nog bäst att du tar med dig din egen kudde!! det är ju inte så långt mellan nu och festivalen.

Kramar i massor

Postat av: G.

Publicerad 2008-05-26 14:57:28

"vi ska på hultsfredsfestivalen.." :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela