emmaterese

- en dagboksblogg -

fredag 11.18

Publicerad 2009-07-10 11:21:43 i Allmänt

Det samtalas om namn på eventuella framtida barn:

E: Vill du fortfarande att vi ska döpa vår son till Beowulf?
M: Ja! Det är ju skitcoolt!
E: Jo, det är ju ovanligt i alla fall. Ganska häftigt om man tänker efter.
M: Ja, det är ju det jag säger!
E: Men du inser väl att folk kommer att tycka att vi är jättekonstiga om vi döper honom till Beowulf?
M: (Tittar länge på mig) Älskling... du handlar på HAMPAVARUHUSET, folk tycker nog redan att vi är konstiga.
E: Så sant så sant....


Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-07-11 09:21:17

Ni är i alla fall söta!

Kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-07-11 17:06:20

jag säger bara Hmmm!!

Kram på er båda.

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-07-11 17:07:04

jag säger bara Hmm!

kram på er båda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela