emmaterese

- en dagboksblogg -

... jag är så glad!

Publicerad 2011-06-09 17:21:08 i Allmänt

Jag var på en anställningsintervju idag. Jag fick jobbet! Det här jobbet bara måste funka. Det är i och för sig bara ett semestervik men det är betydligt bättre än ingenting. Jobbet är inom omsorgen och efter vad chefen berättade så verkar det vara ett jobb som passar mig väldigt väl. Inga tunga lyft eller annat som mina leder skulle kunna protestera över.

Jobbet börjar på midsommarafton och håller på till slutet av augusti.

Ja, det var väl det hela.. eller.. just det...


Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2011-06-09 23:17:36

Grattis. Kul! Lycka till / j

Postat av: Marcus

Publicerad 2011-06-13 11:00:26

Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela