emmaterese

- en dagboksblogg -

... vi har det iallafall aldrig tråkigt! :)

Publicerad 2011-03-09 18:51:54 i Allmänt

Maken reaktion när han hörde att Doph Lundgren ska skilja sig:

- Åååh, kan inte vi ta honom då istället!? Vi gifter oss med honom, båda två!

Jag frågade då om han tänkte idka samlag med Dolph också, men då svarade han så självklart:

- Nej, jag ska bara klappa lite på honom ibland.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det hela. Maken har sin idéer som ibland är mindre än mer bra, men...


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-03-09 21:22:14

Den där Micke...

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela