emmaterese

- en dagboksblogg -

Dec. 05, 2012

Publicerad 2012-12-05 12:45:25 i

Idag var det besök på bhv igen. Vi upplever ju att vår lilla Knoe blir större nästan för varje dag och vi var spända när vi la honom på sköterskans våg :). Och, vet ni, ungen har gått upp 515 gram - över ett halvt kilo - på åtta dagar samt vuxit 2,5 cm på längden på samma tid! Vårt duktiga lilla matvrak :D.

Det är skönt att veta att vi gör rätt med maten och att vi har full koll på att han får i sig det han ska.

Harry följde en leksak som hängde över skötbordet med blicken idag också. Egentligen ska de kolla det nästa vecka men Harry gillar ju att ligga steget före ;).

Tänk vad märkligt det är att man kan bli stolt över sin bebis för att han äter och går upp i vikt.

Han är så fin. Världens finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela