emmaterese

- en dagboksblogg -

Dec. 25, 2012

Publicerad 2012-12-25 20:46:50 i

Efter att ha spenderat några dagar hos mina föräldrar och Harrys mormor och morfar i Hultsfred är vi nu hemma på Ö'n igen. Det har varit mysigt att fira jul i Hultsfred och det har varit lugnt och skönt hela tiden. Idag kom min syster och hennes familj och vi hann träffa dem en stund innan vi styrde kosan hem vilket var väldigt skoj.

När vi kom över bron så åkte vi direkt hem till Knoens farmor och farfar för att äta middag och umgås med svärfamiljen. Vi fick god mat och god efterrätt men jag var så sjukt trött att jag gick och la mig på svärmors säng efter maten och slumrade middag - mycket skönt! Knoen sov mest och njöt nog av att ha så många famnar att mysa i.

Kusinen N, 2 år i januari, är så fin mot Harry och hon klappar honom så försiktigt och hjälper med matflaskor och nappar. När Harry tappade nappen idag så satte hon tillbaka den i hans mun med stort allvar och stor koncentration - nappar är viktiga saker. Gullungen!

Nu sitter jag I sängen och slötittar på Så mycket bättre och skriver handlingslista till imorgon då vi ska fylla på kyl och skafferi. Jag har packat upp allting och det är skönt att veta att vi slipper börja dagen med det imorgon. Vi kom hem till en renbäddad säng också. Lyxigt :).

Avslutar med en bild på en julfin Knoe och en bild på en glad liten bebis i bilen på väg hem idag. Mammas älskade älskade älskade.


Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2012-12-26 06:39:29

God Fortsättning till er alla tre på Öland! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela