emmaterese

- en dagboksblogg -

Dec. 28, 2012

Publicerad 2012-12-28 09:09:24 i

Vi håller på och gör oss redo för en morgontid hos bhv. Det går väl sådär. Jag har fått rackarns ont i magen och får springa på toa hela tiden och Knoen har kräkts ner sin pappa och tre olika outfits på tjugo minuter. Men vi bara skrattar åt eländet :). Tur att vi var ute i god tid så än så länge ser det ut som att vi kommer att hinna. Vi ska promenera dit och det ska bli skönt.

Senare ska maken iväg och spela så jag och Knoen får klara oss själva, vilket vi troligen gör galant. Skulle behöva städa lite här hemma. Får se om Harry är med på det.

Nähe, nu är det dags att gå. Det ska bli spännande att se hur mycket knasungen har vuxit sedan sist.

Bad i mormors diskho efter en riktig bajsfest på julafton:

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2012-12-28 09:45:19

Man tar vad man har, har man ingen barbalja så har man inte! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela