emmaterese

- en dagboksblogg -

Måndag kväll

Publicerad 2012-11-05 17:52:56 i

Jaha. Då undrar ni nog hur det gick idag.

Efter ett läkarbesök med både bra och dåliga nyheter är det nu klart att jag kommer att bli mamma nästa vecka. Det är två veckor tidigare än beräknad födsel men Ufot behöver komma ut lite tidigare av olika skäl. Det är både det mest härliga besked jag fått någon gång, men också det mest läskiga.

Jag skriver inte exakt vilken dag det blir induktion men jag ska försöka uppdatera bloggen när Ufot är ute. Men, jag lovar inget. Har hört att det kan vara rätt omtumlande att bli förälder och då är kanske den här bloggen det sista jag tänker på ;).

Så nu blir det att ordna med ett gäng praktiska saker under denna vecka och bara försöka få dagarna att gå. Jag känner på mig att detta kan bli världshistoriens längsta vecka :).

Dåså. Vi hörs snart.

Kommentarer

Postat av: Leena

Publicerad 2012-11-06 09:50:12

Oj vad nyfiken jag blev nu. Hoppas allt är bra med er båda iallafall!?

Vad blir det för igångsättning? Gel eller dropp direkt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela