emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 17, 2012

Publicerad 2012-11-17 20:15:51 i

Jag var rädd för att jag inte skulle tycka att min bebis var söt. Att jag inte skulle känna någon kärlek eller att jag inte skulle känna någon samhörighet. Jag vet nämligen att det inte är alla mammor förunnat att få de där känslorna direkt.

Dock kan jag konstatera att jag är en av de lyckliga där anknytningen går bra. I alla fall från min sida. Vad Harry tycker om mig vet jag inte än ;).

Jag är så kär i min lille pojk! Jag kallar honom för min lilla Knoe eftersom han hela tiden grymtar som griseknoen :). Jag måste pussa honom hela tiden och ibland när jag ser på honom så värker det - bokstavligen - i bröstet av kärlek. (Eller så har jag fått lunginflammation.)

Jag brister ut i gråt konstant när jag gång på gång slås av hur fin han är och hur lycklig jag är att han är här nu. Han förtjänar allt det bästa som världen har att erbjuda. Hur ska jag, med alla mina brister, någonsin kunna vara god nog för honom? Men - nu har han fått mig till mamma och jag ska göra allt för honom.

Jag gör allt för honom.



Kommentarer

Postat av: Dragana

Publicerad 2012-11-17 20:51:05

GRATTIS Emma! Er lilla pojk är alldeles gudomlig. Harry var ett jätte fint val av namn.

Postat av: cynthia

Publicerad 2012-11-18 22:57:26

Stort, stort grattis till sonen! Såå härligt :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela