emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 23, 2012

Publicerad 2012-11-23 10:40:39 i

Knoen har sovit i sin säng för tredje natten i rad och vi är bortskämt utvilade för att ha varit föräldrar i en vecka och tre dagar. :).

Hembesöket igår gick bra. Inget tjat om amning vilket jag verkligen uppskattade. Harry har gått upp 220 gram sedan i måndags vilket var med beröm godkänt för den här lilla minin :). Duktiga killen som äter som en liten liten häst.

För övrigt kan jag konstatera att såhär smal har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. Är nu officiellt normalviktig och det känns som ett bra utgångsläge nu när jag snart ska jaga runt på en härjande Harry.

En bild på mig:

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-24 17:17:03

Kram!

Postat av: Nina

Publicerad 2012-11-26 23:10:07

Grattis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela