emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 24, 2012

Publicerad 2012-11-24 19:15:52 i

Något som är väldigt spännande just nu är att vi håller på och lära känna vår lilla son. Vi lär oss vad hans olika ljud betyder, vilka ansiktsuttryck som betyder vad. Hur han ser ut när han sover djupt och hur han ser ut när han håller på att vakna. Vi vet att han helst sover för sig själv förutom på eftermiddagen och kvällen då han vill vara nära nära men bara med sin mamma eller sin pappa. Han sover bäst när han somnar utan nappen och han tycker inte om de kalla våtservetterna vi använder vid blöjbyte.

Tänk så mycket personlighet och preferenser det finns i denna lilla mini-människa. Jag ser fram emot att fortsätta att lära känna honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela