emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 27, 2012

Publicerad 2012-11-27 09:11:15 i

Idag är jag så trött så att jag mår illa. Det beror nog på huvudvärken jag hade igår och att jag har så svårt att sova. Ligger bara och lyssnar på Knoen som bökar runt i sin säng. Han sover som en stock, det är bara jag som är vaken. Typiskt.

Men - trött eller inte så ska vi iväg till bhv snart och jag har faktiskt riktiga kläder på mig och inte bara pyjamas. Känns ovant ;). Så jag tänkte att jag skulle göra som i modebloggarna och göra en "dagens outfit". Vem vet när jag har riktiga kläder på mig igen..

Så. Dagens kläder är följande:

Strumpbyxor från HM. Kjol från second hand. Tshirt från Kappahl och stickad tröja från HM.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-27 10:56:05

Du är fin!

Postat av: Eva Skullman

Publicerad 2012-11-28 07:46:54

Emma, du ser oförskämt bra och pigg ut för att ha en så liten bebbe. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-28 18:43:01

Tack, Eva! Jag kanske borde lägga ut en bild när jag har en gammal pyjamas med bebiskräks på mig så ser jag nog inte så fräsch ut ;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela