emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 28, 2012

Publicerad 2012-11-28 18:50:38 i

Jag har tänkt skriva ett inlägg här hela dagen men min lilla Knoe har tänkt annorlunda. Han har mest varit klarvaken hela dagen idag och vägrat vara någon annanstans än i min famn. Mysigt - absolut, tills man faktiskt behöver göra något som att äta, kissa eller blanda nya flaskor med ersättning. Nu ligger han lika vaken men utan att skrika i sin säng och verkar rätt nöjd. Dagen idag har testat på mammatålamodet så det är ju tur att han är så söt ;).

Det gick väldans bra på bhv igår. Harry har visst beslöt sig för att ta igen sin lilla födselvikt illa kvickt. Nu hade han gått upp 315 g på fem dagar och han har vuxit fem cm på två veckor. Nu väger han nästan 3 kg och är 47,5 cm lång. Mammas stora älskling <3.

Imorgon kommer E hit med sin lilla bebis och sen ska vi åka till Ikea och handla fler kräkshanddukar. Ett bad ska lilleman få också :).

Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela