emmaterese

- en dagboksblogg -

Nov. 30, 2012

Publicerad 2012-11-30 22:58:50 i

Har insett att jag inte alls tar lika mycket bilder på Knoen längre. Det beror givetvis inte på att jag tröttnat på honom utan på att han gör samma saker hela tiden :). Sover, äter, får ny blöja, kikar en stund och somnar igen.. Repeat all. Precis som bebisar ska göra såklart men jag glömmer att ta bilder. Ska ta några på söndag då vi ska hem till svärföräldrarna på middag.

Idag har det badats och Knoen verkade tycka att det hela var en rätt trevlig grej. Tills han var tvungen att komma upp i kalla luften och torkas - det var inte lika roligt!

Imorgon ska vi sätta upp våra adventsgrejer. Grannen mittemot har haft sina uppe hela vecka + julgran inomhus. Där börjas det tidigt :).

Hejpåer

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2012-12-01 09:30:52

Fina lille Harry! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-03 00:11:54

Alla gör ju som de själva vill, men undrar bara varför du valt att inte amma? (om du inte tycker frågan är för privat! Ligger ingen värdering i detta och jag dömer INTE! Bara undrar, fundera själv över hur vi ska göra när det är dags)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela