emmaterese

- en dagboksblogg -

Det gick av bara farten...

Publicerad 2012-10-13 11:25:55 i

Igår skrubbade jag köket. Jag skulle bara torka bort en fläck från en av slåpsluckorna och när den fläcken var borta så uppenbarade det sig helt plötsligt en till, och en till, och en till.. Suck. Det slutade med att jag rengjorde allt kakel med diskborste och diskmedel och skrubbade sedan varenda lucka. Jag rensade också bland kryddorna (slängde de som fick ut 2009) och ställde ordning i skafferiet (stör mig när all pasta, tex, inte ligger på samma ställe). Jag putsade lite på fönstren och fixade dit en ny lampa. Ja, jag gjorde de där grejerna som man inte gör på rutin varje gång man diskar eller torkar bordet.

Allt det här är ju givetvis jättebra och nu är det väldigt rent och fint men oj vad jag gick till överdrift! Om jag inte hade foglossning tidigare så har jag det definitivt nu. Tog ut mig lite, kan jag ju erkänna. Så pass att jag idag har så ont att jag inte vet om jag ens orkar åka med och fira svärfar som fyllde år igår. Vi får se om panodilen kickar in snart.

Annars mår jag bra idag. Inget kräks på många dagar nu och jag blir definitivt piggare när jag slipper det :).

Nähe. Nu måste jag ta tag i mig själv och ta en dusch.

Vihörssnartigen :)

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2012-10-13 11:33:38

Hoppas du kan åka med till Rickard. Hälsa honom så gott! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela