emmaterese

- en dagboksblogg -

Magen

Publicerad 2012-10-26 13:55:46 i

Min syster efterlyste lite magbilder för någon vecka sen. Så nu har jag tagit två magbilder. En från sidan och en framifrån :). Jag fascineras lite över hur magen ser ut på framifrånbilden. I verkligheten ser den betydligt mer rund ut framifrån än vad den gör på bilden :). Maken säger att man nu ser små magkanter också bakifrån. Innan gick det fortfarande in i midjan men nu är det ett rejält bowlingklot som sticker fram :).

Här är bilderna då, Marie, ditt syskonbarns hem just nu :). <3

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-10-26 15:48:56

Vad fin du är!! <3
Du har en riktig bebismage!!!
Kram

Svar: Tack <3. Ja, jag tycker ju att min mage är stor men när man jämför med andra så är min mage verkligen pytteliten med tanke på min den vecka jag är i (i vecka 36, 35+4 fullgångna veckor och dagar). Men - vem jämför? :)
EmmaTerese

Postat av: kikki

Publicerad 2012-11-08 19:00:21

men va mysigt♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela