emmaterese

- en dagboksblogg -

Onsdagsmyyyyyys

Publicerad 2012-10-17 21:50:15 i

Hej på er :).

Hoppas att ni har haft en mysig fredag. Inte? Är det inte fredag? Nej, jag vet men i min hjärna har det varit fredag hela dagen. Precis som förra och förrförra onsdagen. Maken går nämligen bara i skolan mån-halva ons och har självstudier halva ons-fre. Så vi har haft en supermysig eftermiddag med en, i allra högsta grad, skön helgkänsla. Vi började med att äta lunch och sedan gjorde Micke skola i ett par timmar. Vi drack kaffe och sen tog vi en härlig promenad i underbart höstväder. Efter det så lagade vi mumsig middag och har halvlegat i varsin ände av soffan och småpratat och läst. Väldigt mysigt och härligt, helt enkelt! En helt underbar dag, faktiskt.

Jag blir helt skev i huvudet av det här :). Det blir spännande att se hur många veckor det tar innan jag vänjer mig vid makens schema.

Imorgon ska jag vika och plocka in en hel massa tvätt. Har de senaste två dagarna tvättat ikapp och nu hänger det tvätt på tork i hela lägenheten. Bokstavligt talat.

Snart är det sovdags här på Ön. Gud så skönt! :).

Jag längtar till fredag.. den riktiga fredagen, alltså ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela