emmaterese

- en dagboksblogg -

Slog mig :(

Publicerad 2012-10-07 11:49:32 i

Jag undrar hur foglossning känns. Jag har fått så konstigt ont i benen, speciellt det högra, den senaste veckan. Sen när jag går så känns det instabilt i höfterna. Svårt att beskriva, väldigt svårt men smärtan är molande och ihållande och det hjälper inte med panodil. Det är ingen smärta som inte är uthärdlig och jag kan sova på nätterna men den är konstant där och stör.

Jag slog i axeln igår. Igen. Nu är den sådär härligt blåbrun som den blir när jag slår i den. Tror att den gick ur led litegrann men nu är den på plats. Har ju blivit rätt flink på att få just axeln på plats. Inte så mycket muskler som håller emot.

Idag ska vi in och handla lite och sen bort och hälsa på svärmor :). Trevligt. Ikväll ska vi till våra vänner J och KO. Trevligt igen.

Pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela