emmaterese

- en dagboksblogg -

Spansk lunch?

Publicerad 2012-09-30 11:33:33 i

Jag tycker mig minnas att detta som syns på bilden nedan var lite av en standardlunch under de somrar vi spenderade i Spanien? Stämmer det, mamma, pappa och Marie?! Det är alltså omelett med stekt potatis, tomat och lök.

Jag tycker mig också minnas att jag inte gillade det men av någon anledning blev jag sugen på det igår så idag fick det bli spansk frukost istället för lunch.

Häromdagen lagade vi frukostkorv, potatis och pepparrotssås också. En riktig pappa-rätt :). Gott var det.

Nu ska jag snart dyka in i duschen så jag blir lite respektabel inför restaurangbesöket.

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2012-09-30 12:42:08

Helt rätt mitt hjärta!
Fast jag tror att Mickes ser mer aptitlig ut än den pappa och jag åstakom!
Tänk vad smaken kan ändra sig.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela