emmaterese

- en dagboksblogg -

Jan. 03, 2013

Publicerad 2013-01-03 07:07:21 i

Första natten på bb hade Knoen på sig en pyjamas i storlek 40. Den var på intet sätt stor, men den var lagom. Mormor och jag var och köpte nya pyjamas i strl 44 samma dag som vi kom hem från bb men de var jättestora på vår plutt. Han provade en pyjamas i strl 50 som han i princip drunknade i men igår fick han på sig en i strl 56 som inte var det minsta stor, utan helt lagom.. Tre storlekar upp på sju veckor. Det både värmer och sticker i mitt mammahjärta. Min lilla bebis. Min bebis som ska växa och bli så stor så stor.

Bilder på pyjamas i olika storlekar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela