emmaterese

- en dagboksblogg -

Feb. 04, 2013

Publicerad 2013-02-04 18:02:12 i

Jag hann ju inte blogga klart i morse eftersom min älskade son vaknade. Jag höll på att berätta om hur jag och Harry varit vaken en hel natt och skulle sedan jämföra med den senaste natten där ovan nämnda bebis sov som en stock. Det är väldigt omväxlande med barn, den saken är säker :). Idag har Kno-Kno varit som en solstråle hela dagen, tex, som en kontrast till de senaste dagarna då han har varit rätt gnällig och ledsen stundtals. Omväxlande, var ordet.

Det var skoj på jympan idag och jag ser redan fram emot nästa vecka. Men det beror nog mest på att det är roligt att träffa de andra mammorna och bebisarna. Och att göra något - att komma ur lägenheten. På torsdag ska det bli ännu ett besök på öppna förskolan där de har babysång och det blir troligen lika trevligt denna vecka som den förra :).

Vi kör på lite bilder va?! Många av dem har ni kanske sett på instagram, men alla mina läsare har inte instagram så jag lägger ut bilderna här också :).

Ha det så gott!

Kommentarer

Postat av: Mormor Pia

Publicerad 2013-02-04 18:25:07

Mormors allra käraste lilla hjärta!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela