emmaterese

- en dagboksblogg -

förkyld

Publicerad 2008-02-06 17:53:43 i Allmänt

Jag snorar och snorar och snorar och har, efter att ha snytit mig säkert 150 gånger under dagen, sår under näsan som smärtar oerhört varje gång jag snyter mig, vilket är var tionde minut - minst, och sådär fortsätter det. Ja, ni förstår problemet och den onda cirkeln.. För övrigt har jag jobbat idag och ska jobba imorgon igen, det rullar på med vikariaten och det är ju skönt.

Nu ska jag vila bort min förkylning...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-06 19:11:51

Krya på dig!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela