emmaterese

- en dagboksblogg -

Lite småskoj

Publicerad 2008-02-28 13:54:21 i Allmänt

Hittade en lista att fylla i och posta på bloggen. Eftersom jag har tråkigt så tänker jag göra det nu:


Här gäller det att plocka fram mobilen och hitta sin lista med kontakter...


Har du kysst nummer 7?

Nää, Bodil från teaterklassen är en riktig fining men jag har inte kysst på henne.

Har du träffat nr 9 i veckan?

Kusin Caroline. Nej, henne har jag inte träffat sedan oktober. Trist när jag tänker efter.

Älskar du nr 10?

Äldsta kompisen Carro. Henne älskar jag absolut på ett eller annat sätt.

Är nr 11 en sötnos?

Caroline från teaterklassen. Hjälp - sötare tjej får man leta efter. Blond, ögonfransar upp till ögonbrynen.. riktigt dreamy!

Är nummer 15 din bästis?

Nej, men David är bror med min bästis Sofie. Det måste väl nästan räknas?

Har nr 16 gått i samma klass som du?

Det beror på hur man ser det. Eila var min klassföreståndare på Eslövs Folkhögskola.

Brukar du hänga med nummer 19?

Nope.

Är nr 20 bra?

Erik är väldigt bra, ja. Han förvaltar mina pengar och är en god vän sedan nio år tillbaka.

Gillar du nummer 26?

Det är numret hem till mina föräldrar så svaret blir tveklöst: JA!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?

Sist jag kollade så var Henrik sambo med min andra bästis, Hanna.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela