emmaterese

- en dagboksblogg -

Pinsam melodi

Publicerad 2008-02-09 21:58:22 i Allmänt

När det kommer till tv, är jag väldigt lättroad. Jag älskar Let's Dance, följde Big Brother med förtjusning och jag minns barndomens fredagar med Fångarna på fortet som något fullkomligt ljuvligt. Men - idag är jag mest generad efter att ha sett melodifestivalens första deltävling. Fyyyy vad pinsamt, Sverige! Låtarna var klart dåliga och när Dansbands-slem-kungen Christer S gick vidare till final hoppades jag att det hela skulle vara ett skämt.. men - icke. SUCK. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Hörs

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-09 22:34:24

Skratta, definitivt... Tror du inte att det skulle vara lite roligt att se hur Europa reagerade om Christer gick vidare till Europafinalen? Ve och fasa! :)

Postat av: Marcus

Publicerad 2008-02-09 23:15:38

Det var väl ganska så Solklart att Amy och Christer skulle gå vidare, Amy för att det en hyfsad låt och för att det är just hon. Christer S bara för att han är just Christer S.
Vidare har jag en fråga: Ringde du och röstade? Annars är det som i alla andra val.
Röstar man inte så har man ingen som helst rätt att klaga =)

Hehe =)

Hoppas allt är bra annars! Hälsa di andre =)

Kram
kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-02-10 10:12:57

Huså hemskt, det var att behöva lyssna till C s. Vart tog Michael vägen, den låten var ju i alla fall någorlunda bra.
Kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-02-10 12:31:56

Jag förstår inte varför din bloggadress kommer upp när jag skiver kommentarer! varför?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela