emmaterese

- en dagboksblogg -

Vad har hänt?!

Publicerad 2008-02-28 07:53:51 i Allmänt

Med min musiksmak alltså... Jag lyssnar mest på The Voice (!!) numera och jag gör det med uttryck som:
"Ja, Adam Tensta! Yes, Alicia Keys - den här låten är helt grym! Mmmm, Akon är såå bra, för att inte tala om Wycleaf."
   HÖGST oroväckande, tycker jag! För ett halvår sedan var det mest beebop och opera som gällde och nu är det hiphop och rnb?! Jag blir lite smått orolig för min mentala musikhälsa... jag får återkomma på ämnet.

Oj, nu sprutar jag grapefrukt på Sally, inte så bra att äta grape vid datorn alltså.

Måste citera Josefin Craaford som uppenbarligen lever i en värld som inte är som den som vi andra lever i. Hon berättar om ett tv-program hon gjorde för några år sedan:

"Det var en väldigt snål produktion så vi fick dela taxi till jobbet..."

Mmm, shit alltså.. jag måste också dela taxi med alla de andra timvikarierna när jag ska till jobbet... Fett jobbigt!

Hörs

Kommentarer

Postat av: Lia Florenz

Publicerad 2008-02-28 08:01:17

Godmorgon ;D

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-28 12:24:14

Åker inte du taxi till jobbet?!?
Själv kör jag taxi!
Ses i morgon
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela