emmaterese

- en dagboksblogg -

15.57...

Publicerad 2008-01-27 16:04:48 i Allmänt

.. söndag eftermiddag och han har precis åkt. Som vanligt känner jag mig som världens mest ensamma blandat med känslan av att vara världens lyckligaste.. Han är så underbar.. I lördags hade vi besök av hans mamma, G, och mammans kille R. Vi åt middag och satt och pratade till långt in på kvällen och vi hade det väldigt trevligt allihop. Jag tycker att det känns bra att mina föräldrar har träffat hans mamma och det känns ännu bättre att de kom bra överens, sådant är väldigt viktigt.

Annars har helgen bestått av väldigt mycket mys och väldigt mycket filmtittande. På fredag kommer Sofie hit och vi ska givetvis träffas då men på lördag åker jag ner till honom. Då ska vi bowla och mysmysmysmysa. Det är väldigt roligt att Sofie kommer hem, det känns som att vi har väldigt mycket att berätta för varandra. Jag är så nyfiken på hennes "nya" liv i huvudstaden och jag längtar efter att berätta för henne om hur jag har det. Hon är så bra, Sofie..


Imorgon är det jobb som vanligt - skoj!

Nu ska jag se på film med min mamma, trevligt det också..

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-27 17:58:58

Det låter som en bra helg!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela