emmaterese

- en dagboksblogg -

Goda nyheter

Publicerad 2008-01-19 15:31:13 i Allmänt

Ska bara skriva ett kort litet inlägg och berätta om att telefonen ringde när jag var på väg ner till Öland igår. Det var från kommunens resursteam och jag blev tillfrågad om jag vill jobba 85% de kommande två veckorna. "Jajjamensan" svarade jag glatt och nu har jag alltså rejält med jobb i ytterligare två veckor - underbart!

Nu ska jag tillbaka till sängen och se färdigt på Stanley Kubrick´s "Barry Lyndon"med min fina pojkvän.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-19 22:22:56

Grattis! skönt o veta vad man har för sig! hoppas helgen me pojken e bra.... ja e utan min ja... han hårdtränar inför vasaloppet varje helg nu... =).. men det går det me... då får man passa på att sakna lite =) kram på re!

Postat av: Maskrosmannen är min kompis.

Publicerad 2008-01-20 01:07:26

Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela