emmaterese

- en dagboksblogg -

Tisdag

Publicerad 2008-01-15 19:20:47 i Allmänt

Idag har jag jobbat igen och jag ska göra detsamma hela den här veckan - skoj! Det verkar som om det finns en del chanser till mer jobb under terminen på lite olika ställen i kommunen och det känns väldigt bra och spännande. jaglängtarefterdig.

Skickade lite sms fram och tillbaka med TuaLisa från gamla klassen idag. Hon berättade om vad de har för sig nu och om en lektion de hade haft som gett klassen mycket frustration. Jag log igenkännande och även om jag saknar människorna så saknar jag varken Norrköping eller utbildningen. Det känns skönt att bara få det mer och mer bekräftat att jag valde rätt när jag slutade där uppe. Jag ska träffa Carro nästa vecka också, det känns väldigt skojigt då vi inte har träffats på jättelänge. Vi får se vilken dag vi kan pussla ihop våra upptagna liv.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla lite tv innan jag somnar vilket jag förhoppningsvis gör tidigt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2008-01-16 18:10:26

Heej vännen tänkte bara säga hej eftersom jag tittade förbi i bloggen pussar vi saknar dig, men livet går vidare. Frustrationen låg i benämningen primiss men anders nyman ordnade upp all vår förvirring han är bra han :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela