emmaterese

- en dagboksblogg -

Förkyld

Publicerad 2008-05-30 10:36:21 i Allmänt

Jag snorar och snorar och snorar. Nu har förkylningen slagit till och jag orkar i ärlighetens namn inte blogga speciellt mycket idag. Jag drömde en ganska skojig dröm i natt. Min kusin Jenny var med i melodifestivalen med en låt som jag skrivit. Hon gick vidare till final. Det var en ballad och Jenny hade superlångt ljusbrunt vågigt hår. Sen skulle vi visst bli lite mördade och fick springa och gömma oss, så drömmen tog en tråkig vändning men fram tills dess var det skojigt i alla fall.

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka snora bort min förkylning. Jag som skulle ligga på stranden idag och sola och eventuellt ta årets första dopp i havet. Jag var på stranden igår också, men då blåste det så kallt så jag var bara där i ca en timme. Det är skönt att man har en fin sandstrand bara ett par hundra meter från där man bor. Ooooh yes. Har förresten hittat min kamera nu också, så jag ska ta bilder på min tillvaro här och posta på bloggen någon gång... snart.. kanske..

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela