emmaterese

- en dagboksblogg -

Torsdag

Publicerad 2008-05-15 10:42:46 i Allmänt

Var det ingen som hade ett bra knep för att bota hicka, eller är det inte någon som har läst min blogg? Hmm, ett litet mysterium, men det gör ingenting för min hicka gick över av sig självt, som det brukar göra i sinom tid.

Idag ska jag in till gamla jobbet och lämna passerbrickan och skirva på ett papper där det står att jag slutar frivilligt. Sen ska jag till förskolan och jobba några extratimmar, vilket jag mer än gärna gör! Igår kväll städade jag samtidigt som vi kollade på hockeyn. Det var väldigt spännande när det blev förlängning tycker jag. Nu dammsuger sambon och snart är lägenheten i toppskick. Inte för att jag låter den förfalla särskilt mycket annars, jag är ju lite av en pedant.

Jag längtar till nästa helg då vi ska ha släktkalas med picknick hemma hos Faster A och farbror L. Jag hoppas verkligen att solen vill hålla sig framme bara så att vi kan få njuta av värmen samtidigt som vi njuter av trevligt sällskap.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-15 11:08:24

Hej!

Jag längtar också...

Har tyvärr inget knep om hickan. Men jag läste i alla fall.

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-05-15 22:24:51

Tycker också det ska bli trevligt! Kul att du trivs i förskolevärlden! Jag trivs sådär just nu... mycket som händer på mitt jobb.. det tar på krafter o energi... men men..det löser sig nog.. .barn e ju ändå bra härliga =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela