emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 16.16 - bilddags!

Publicerad 2009-04-18 16:20:34 i Allmänt

Här kommer lite bilder.



Halva den 80 kvadratmeter stora altanen utanför Bjursnäs Bygdegård



Dansbanan där själva vigseln förhoppningsvis kommer äga rum.



Marken runt om. Många meter för barnen att springa och leka på om de vill, och fint ställe att ta bröllopsbilder på.



Från dagens utflykt som blev väldigt mysig och lyckad. Sambon framför ingången till Gråborg.



"Mera kaffe, mera kaaaaffe, skulle man kunna tänka sig att det finns en påtår kvar åt mig? Mera kaffe, mera kaaaaffe... etc." Någon mer än jag som kan den sången?



Här satt vi och fikade :)

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-18 17:02:35

Fina bilder. Både på Bjursnäs och på dagens utflykt.

Kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-04-18 19:19:20

Vilka fina bilder! Bjursnäs blir väldigt fint tror jag.

det ser inte ut som om Micke fryser lika mycket som när ni var och plockade stenar sist!!.

kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-19 09:44:14

jättefina bilder... där får ni nog det bra. =)

Skönt att du får hjälp me ditt mående,,, hoppas du mår bättre snart, kram johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela