emmaterese

- en dagboksblogg -

Lördag 10.15

Publicerad 2009-08-22 10:22:01 i Allmänt

Jag funderar på det här med tackkort. På vissa sidor där man kunde beställa dem så kostade dem 30 kronor styck, på andra sidor ca 4 kronor styck. Innebär det att man är mer tacksam för uppvaktningen om man beställer dem för 30 kronor? Nej, vi tycker inte det. Vi valde en sort som vi tyckte var fina. Vi gillade storleken då de är helt kvadratiska istället för de traditionellt avlånga. De kostade inte så mycket per styck men inte spelar väl det någon roll egentligen? På den sidan där korten kostade 30 kronor styck så skrev de något i stil med : "När du verkligen vill tacka dina gäster ordentligt!" Kommer de som får våra tackkort inte bli tackade nu då när våra kort bara kostade en femma?

Hörs

Kommentarer

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2009-08-22 11:29:55

Klok reflektion!

Kram

Postat av: Ringan

Publicerad 2009-08-23 23:44:48

Att bara får komma på ert brölopp var en ära. Speciellt som Toastmaster. Det är snarare jag som borde tacka er för denna helt otroligt fina dag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela