emmaterese

- en dagboksblogg -

Lördag 19.25

Publicerad 2009-08-29 19:25:54 i Allmänt

Hemkomna från Hultsfred. Vi hade ett mycket trevligt dygn och det var väldigt roligt att träffa mina underbara syskonbarn. Först myskväll i soffan med Evelina då hennes mamma och pappa var och åt på restaurang. Mycket bus och fniss blev det :). Sen rolig lek i sandlådan med Hannes, han fick stanna hemma hos mig och mormor när de andra gick på marknaden.

Som alltid är det också väldigt roligt att träffa min syster... och svåger också :).

Nu är det filmkväll som gäller. Maken är rejält hängig fortfarande och om han inte är bra på måndag så ska jag tvinga iväg honom till hälsocentralen. Imorgon ska jag plugga. Vi har första föreläsningen på måndag och det är några kapitel vi ska ha läst tills dess.

Nu ska jag skriva adresser på kuverten till tackkorten. Just det - vi var med i tidningen idag. I Vimmerby Tidning och i Ölandsbladet. Svärmor hade gått runt halva kvarteret och visat bilden för alla som ville se :). Nu är det bara att vänta på Östran också.

Hörs

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2009-08-29 23:31:34

jag visade minsann oxå upp er för mina pojkar idag ! dom sa att ni var fina (:

Postat av: Marie

Publicerad 2009-08-31 13:36:26

Det var en jättefin bild i tidningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela