emmaterese

- en dagboksblogg -

torsdag 17 dec. 11.35

Publicerad 2009-12-17 11:38:37 i Allmänt

Ronald, 70, gav en trakasserande 13-åring en örfil.

Inte okej - Ronald!

Allt som denna trettonåring lär sig av detta är att när vuxna hamnar i en situation som de inte kan reda ut, så slåss de, då är det okej att slåss!

Nej, det finns bättre sätt. Det finns mycket bättre sätt. Vi vuxna har ett gemensamt ansvar att lära våra unga hur man ska bete sig och om vi tar till våld så är det detta som vi för vidare till ungdomarna.

Inte okej - Ronald!

Hörs

(Jag har fortfarande feber.)


Kommentarer

Postat av: Targar

Publicerad 2009-12-19 23:37:42

Tyckte han gjorde rätt.

Postat av: Emma

Publicerad 2009-12-21 19:30:16

Jag förstår inte riktigt hur du kan tycka att det är rätt att slå ett barn. Men men...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela