emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 17.53

Publicerad 2009-06-20 17:57:33 i Allmänt

Här kommer en bild på mössan jag stickat, som lovat. Det är sambons barndomskompis "Nilsson" som får vara modell.



Vi skördade vår potatisplanta idag också. Vi hade sagt att vi skulle skörda potatisen till midsommar och eftersom sambon är sjuk så blev det inget potatisplockande på midsommarafton.



Det blev en liten potatis och några pyttesmå potatisar. Troligen var krukan för liten för att potatisarna skulle kunna växa till sig mer, eller så skördade vi den för tidigt.

Midsommaraftonen igår blev trevlig, men utan sambon. Han är förkyld och igår var han riktigt under isen. Idag har han blivit lite piggare efter att ha fått i sig en hel liten nyponsoppa och några pannkakor med sylt. Nu är han ute på en liten kort promenad för att se hur mycket han orkar.

Jag mår hyfsat bra även om min rygg bråkar med mig fortfarande då och då.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-20 22:09:20

Vilken söt mössa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela