emmaterese

- en dagboksblogg -

Lördag 22.32

Publicerad 2009-03-14 22:39:03 i Allmänt

Årets nationalfest är avklarad! Givetvis satt vi framför tv:n med kycklingfajitas i händerna och läskeblask i glasen. Var det spännande? Roligt? Underhållande? Knappt. Sambon och jag kom fram till att vi verkligen inte hänge med längre då det var någon "moto boy" som sjön en falsettversion av Perellis "Hero". Mot slutet kom det en transvestit och sjöng med också. Sambon hävdar att det var Charlotte Perelli själv, men jag är mycket tveksam.

Nu är det Wallander. Det har blivit tradition de senaste veckorna att först se melodifestivalen och sedan Wallander. Något som är lite sorgligt är att jag redan sett alla Wallander-filmerna. Hur fasiken har jag hunnit med det? Och det är inte illa nog att jag redan plågat mig igenom en massa timmar med dålig svensk b-film - jag spenderar den resterande lördagsvällen med att plåga mig igenom dem igen!

Imorgon ska jag nog göra något nyttigt, japp, jag ska nog plugga och absolut inte se på de resterande avsnitten av Grey´s anatomy, säsong fyra, som finns i min dator. Nope.. plugga var det. Just det.

Dagens lärdom: Det är inte smart att tända marschaller inomhus trots att ljusen har tagit slut.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-15 00:01:00

Jag tyckte det var mer underhållande än på flera år... men jag är å andra sidan barnsligt förtjust i Melodifestivalen :)

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-15 12:23:43

Men hur kom ni på att tända marschaller istället?

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela