emmaterese

- en dagboksblogg -

Tisdag 12.25

Publicerad 2009-03-24 12:28:26 i Allmänt

Tentavecka! Igår skrev jag en hel hemtenta på kvällen, för min ena kurs, och på torsdag klockan 12.00 läggs den andra ut på internet så att vi kan skriva den. Den ska vara inlämnad igen klockan 24 på fredag. Jag tycker att det är bra med tidsbegränsade tentor.

Igår hade vi seminarium där vi skulle relatrea Shakespearepjäser till läroplanerna. Mycket spännande, och så fick jag nytta av min gamla teaterträning.

Imorgon ska jag och sambon ha en heldag ute i världen och vi ska både storhandla, gå på ikea samt åka till Öland och fixa inför bröllopet. Det gäller att vara ute i god tid, tycker vi. Snart är det april och sen helt plötsligt maj och då är det bara ett år kvar. Wiiiih!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela