emmaterese

- en dagboksblogg -

Torsdag 08.10

Publicerad 2009-03-26 08:15:00 i Allmänt

Jag är förvirrad. Jag skulle möta en tudiekamrat här för tio minuter sen, och hon är inte här än. Hon är ALDRIG sen annars och därför sitter jag nu här och oroar mig över att jag har missuppfattat antingen tiden eller platsen. Jobbigt. Måste ringa henne. Jodå, hon är på väg, försöker bara hitta en parkeringsplats. Skönt.

Idag har vi examination på våra pedagogiska dokumentationer. Det ska nog gå bra och sen har jag en tid på "Valnötsträdet". Det är en speciellt enhet inom landstinget som har hand om svåra ångestfall. Jag är ett sådant. Har mycket panikattacker och allmän ångest och de senaste måndaerna har det varit värre än någonsin och det känns skönt att få ordentligt med hjälp nu. Skönt att landstinget tar en på allvar när man inte mår bra. Jag har visst något som kallas GÅS - generellt ångestsyndrom, det beror på en kemisk obalans i hjärnan så det beror inte på någon speciellt händelse. Likväl jobbigt.

Nu kommer MariaTherese, fiiint namn ju!

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-26 08:21:03

Skönt att du äntligen fått en tid. Hoppas det hjälper!

Kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-03-26 22:03:06

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela