emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 7 nov. 12.45

Publicerad 2009-11-07 12:48:10 i Allmänt

Loggade in på min bank och insåg att jag fått ett bidrag från pappsen. Hur kommer detta sig? Har mycket svårt att tro att du är skyldig mig pengar - tvärtom! Men, tackar så mycket, det kommer väl till pass då vi fick en mycket saftig elräkning den här månaden!

Bara så ni vet det, alla ni som läser min blogg, så är det heeeelt okej om ni också vill sätta in lite pengar till mig! Det skulle till och med uppmuntras och applåderas ;)!

Idag har vi fullt upp.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-07 16:11:54

Vilken bra pappa vi har. Var rädd om honom!

Kram

Postat av: Pappa Jonny

Publicerad 2009-11-08 09:46:44

Fiskskålen är såld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela