emmaterese

- en dagboksblogg -

söndag 15 nov. 22.12

Publicerad 2009-11-15 22:11:35 i Allmänt

Det är en stor teknik-kedja som har köpt in allas vår Robert Gustavsson för att göra reklam för dem. Reklamen finns i två versioner. Den ena är när Robert, utklädd till en mycket oattraktiv man, testar en dammsugares sugförmåga medförst tungan för att sedan sätta ner den i byxorna. Den andra reklamversionen visar en Robert, utklädd till samma man, som med en fullastad kundvagn inser att han inte har några pengar att betala med ställer sig utanför affären och försöker tjäna pengar genom att spela på en enmansorkesters-apparat.

Okej, vad vill jag då säga med detta? Jo. Bara för att man använder sig av Robert Gustavsson så blir inte allt automatiskt roligt, man måste ändå tänka till. Eller är folk så lättlurade att de köper allt som säljs med hjälp av sveriges komikälskling (som för övrigt borde ge plats till nya, roligare, förmågor)?

Hörs

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-11-16 12:07:29

Precis vad Jim och jag pratade om igår. Han har verkligen sjunkit lågt nu.. Hoppas allt är bra! kram

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-18 20:38:34

Jag har inte sett den reklamen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela