emmaterese

- en dagboksblogg -

måndag 26 okt. 22.40

Publicerad 2009-10-26 22:46:54 i Allmänt

Kollar på Roast på Berns där man i afton ska roasta Sofia Wistam, ni vet, soff-i-propp. Ett mycket underligt avsnitt måste jag såga då de flesta roastare inte vet något speciellt om henne och skämten handlar mest om hur mycket smink hon måste använda och hur mycket hennes bröst hänger. Nej, det där programmet har hållit en väldigt ojämn nivå. När man inte trodde att det kunde bli värre så - jodå. Man står på botten och hackar sig nedåt.... och nedåt.

Idag var vi på CityGross och handlade. Vi handlade bland mycket annat en flaska glögg med inslag av chili och choklad. Den skulle vi prova på nu ikväll men vi fick inte av korken. Vi skruvade så mycket med så många olika tillhyggen att korken blev alldeles skruvad och sned, men satt kvar på flaskan det gjorde den. Känns också lite onödigt att åka tillbaka hela vägen till CityGross för att få en ny flaska glögg. Vet inte om vi kommer att spara in de 27 kronorna på det. Tid är pengar.

Fick en kallelse från Hälsocentralen, "Vi har bokat tid för provtagning åt dig." stod det. Jaha.. ehm.. tack? Hade ingen aning om vad det var för prov de ville att jag skulle lämna så jag ringde och det var visst lite rutinprover för sköldkärteln som skulle tas. Jag har ju hypothyreos och äter levaxin för det så man måste kolla värdena lite då och då. Men det hade ju varit bra om detta kunde stå i kallelsen.

Imorgon är det föreläsning mellan 13 och 15.30

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-27 08:05:14

Kram och ses på fredag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela