emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 30 sep. 15.55

Publicerad 2009-09-30 15:55:05 i Allmänt

Jag bara pluggar och pluggar... och kollar på tv-serier i dvdformat. Jag älskar när man har en hel säsong av en serie och kan kolla på hur många avsnitt åt gången som man vill. Har snart arbetat mig igenom säsong fem och sex av Frasier och håller nu på med första säsongen av Big Love. Såg lite av den när den gick på tv, men det är roligt att ta igen det jag missade.

Annars händer det inte mycket. Börjat på en ny delkurs om utvecklingspsykologi nu, det kanske jag har sagt, läste mycket av detta på lärarprogrammet. Lite skönt. Det är fortfarande underbart att vara gift :).

Hörs

Kommentarer

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2009-10-01 20:13:26

Ta vara på varandra, precis som jag vet att ni gör.

Kramar

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-03 22:44:12

Ja, serier på dvd är underbart! Criminal Minds ser vi nu, har alla säsonger med Vänner och såg tidigare på Grey's anatomy. Praktiskt och mysigt.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela