emmaterese

- en dagboksblogg -

tisdag 23.08

Publicerad 2009-09-01 23:11:09 i Allmänt

Maken hittade för en tid sedan en liten intorkad vattenmelonkärna i vår vardagsrumsmatta som hade smitit undan dammsugaren. Han plockade upp den och tryckte ner den i en kruka med jord. Efter en vecka eller två kom det upp en liten tunn grön stjälk. Den har vuxit en del nu...



Den börjar i ena änden av fönstret och ringlar sig över hela fönsterkarmen...



.... och när fönsterkarmen börjar ta slut...



... så går den på det som står näst i tur, alltså skrivbordet och mer exakt pennstället.

Vi tror att den kommer att ta oss när vi sover...

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-09-02 13:55:20

Akta er, det ser riktigt läskigt ut..

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela