emmaterese

- en dagboksblogg -

torsdag 10 sep. 21.14

Publicerad 2009-09-10 21:26:26 i Allmänt

Idag hade vi föreläsning om psykiska sjukdomar och störningar. Väldigt intressant. Jag visste inte att så många saker räknades till psykiska störningar, till exempel stamning.

Annars var lilla svägerskan här en stund idag och hälsade på. Alltid roligt att träffa henne. På kvällen begav vi oss till CityGross och handlade mat för nästan 1700 kronor. Det är jobbigt att storhandla men eftersom vi bara är två så behöver vi bara göra det varannan månad ungefär. Eller, vi skulle säkert tjäna in pengar på att göra det varje månad, men det blir inte av.

Imorgon har jag bestämt mig för att vara hemma och läsa hela dagen och hoppa föreläsningen. Känner att jag behöver det. Det är svårt att gå från att vara sjukskriven på heltid till att istället plugga på heltid.

Har förresten fått svamp av antibiotikan också. Inte så roligt. Inte roligt alls.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela