emmaterese

- en dagboksblogg -

10 dec. 06.45

Publicerad 2010-12-10 06:51:07 i Allmänt

Igår hände det!

Följande dialog utspelades i bilen på väg till affären:

Maken: Det är gubbar på taket där borta..
Jag: Ja, de skottar nog bort snö så att inte taket ska rasa.
Maken: Ja, det tror jag också faktiskt..
Jag: Du bara härmar på mig hela tiden (spelar förnärmad).
Maken: Ja... det är väl lika bra.. (tystnar tvärt)
Jag: Vaddå, lika bra?
Maken: Ehm.. jag tänkte fortsätta med att säga ".. för du har ju alltid rätt..", men då tänkte jag att jag aldrig får glömma det sen..
Jag: (skrattar högt och lyckligt) Du sa det, du sa det! Jag har alltid rätt, nu är det bestämt. Underbart!

Så, nu vet ni att vi vet - jag har alltid rätt! :P

Hörs

Kommentarer

Postat av: Eva Skullman

Publicerad 2010-12-10 14:18:38

Haha!

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-12-11 14:22:58

Jag förstår att Micka satte i halsen innan han sa det!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela