emmaterese

- en dagboksblogg -

22 dec. 07.49

Publicerad 2010-12-22 07:56:38 i Allmänt

Dan före dan före dan, blir det va? Skoj :).

Jag vaknade alldeles för tidigt idag och har redan varit uppe i en timme. Jag har suttit och spelat spel på datorn och kollat på ett avsnitt av Det okända. När jag satt här i mörkret och såg på ett program om spöken, säkert hittepå, så blev det lite läskigt. Nu är det snart slut och jag känner att jag måste väga upp det läskiga med något alldeles underbart. Därför ska jag se på Love Actually nu. Det är den ultimata julfilmen (förutom Tomten är far till alla barnen) och jag gråter alltid av både glädje och sorg varje gång jag ser den. Åh, den är så fin...

Idag bär det iväg till Ö'n då vi ska handla det sista inför julen samt hälsa på stora svägerskan. Jag har bakat en liten kaka som vi ska ta med oss och jag ser fram emot hela dagen. Jag ser till och med fram emot att trängas med en massa andra människor inne på Ölands köpstad. Det ni! Då är man på gott humör!

Imorgon ska vi åka till Hultsfred. Fina Hultsfred och fina mamma och pappa. Nu börjar det ljusna också.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Leena

Publicerad 2010-12-22 21:18:25

Åhh jag älskar Love Actually. Vi är bara i Hulle på julafton... Skulle va kul att hinna ses nån gång =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela