emmaterese

- en dagboksblogg -

23 dec. 09.43

Publicerad 2010-12-23 09:50:24 i Allmänt

Imorgon är det julafton och jag ska försöka skicka in lite mms till bloggen så att ni kan se lite bilder på hur vi har det i alla fall. Men några längre inlägg de kommande dagarna är inte att räkna med :). Så ni vet. Ni ska väl fira jul själva förresten och inte sitta och läsa på min blogg heller. Knasar där.

Idag bär det alltså iväg i snöovädret. När vi kollade smhi igår skulle det inte alls vara sådant här väder idag, men vi har ju gott om tid på oss så i kan ta det lugnt. Med oss i bilen har vi också våra bröllopsskivor. Det är skivor jag brände inför vår bröllopsfest där varannan låt är mitt val och varannan låt är makens val. Så indiepop blandas med skrikande deathmetal och det är lite roligt att kunna enas om en skiva för en gångs skull. (I vanliga fall är det jag som väljer och maken bara går med på det, men nu kan vi ju båda vara nöjda.)

Ska man låta en stjärna stå tänd i fönstret nu när vi åker? Det känns som att det borde avskräcka potentiella jultjuvar och så mycket ström drar de ju inte. Ja, så får det nog bli. Man skulle ha haft en timer. Nåja, det har vi inte.

Nu ska jag väcka maken om tio minuter och sen ska jag diska upp det sista i diskhon och kanske städa av badrummet om jag orkar och sen är vi good to go. Skoj.

Om vi inte hörs så önskar jag er en GOD JUL!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela